˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
 
قالب وبلاگ
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ˙·▪●ღღ فانوس خیالღღ و آدرس fati15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پسر کوچک آرام به اتاقش رفت و در را بست. مرد نشست و باز هم عصبانی تر شد.

 ”چطور به خودش اجازه می دهد فقط برای گرفتن پول از من چنین سؤالاتی بپرسد؟

”بعد از حدود نیم ساعت مرد آرام شد و فکر که شاید رفتارش با پسر خردسالش

کمی خشن بوده است.شاید واقعا چیزی نیاز داشته که ۱۰۰۰ تومان طلب کرده بود.

به خصوص اینکه کم پیش می آمد پسرک چیزی بخواهد.

مرد به سمت اتاق پسر رفت و در را باز کرد.

- پسرم خواب هستی؟

- نه پدر بیدارم.

- من فکر کردم شاید با تو خشن رفتار کرده ام .

امروز کار سختی داشتم و همه ی ناراحتی هایم را سر تو خالی کردم

بیا این هم آن ۱۰۰۰ تومانت.

پسر کوچولو نشست و خندید و فریاد زد : ”متشکرم بابا”

بعد دستش را زیر بالش برد و یک اسکناس ۱۰۰۰ تومانی مچاله شده درآورد.

مرد وقتی دید پسر کوچولو خودش پول داشته دو باره عصبانی شد

و گفت:”با اینکه خودت پول داشتی چرا از من پول خواستی؟”

پسر خنده کنان گفت: ”چون پولم کافی نبودولی الآن هست.

حالا من ۲۰۰۰ تومان دارم.

آیا می توانم یک ساعت از کار شما را بخرم تا یک ساعت زودتر به خانه بیایید.

چون دوست دارم با شما شام بخورم…


نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت11:18---12 ارديبهشت 1392
سلام من لینکتون کردم
royayekhis77.hamiblog.com
سربزنید


سارا
ساعت22:33---3 ارديبهشت 1392
آرام شده ام

مثل درختی در پاییز

وقتی تمام برگ هایش را

باد برده باشد!


دریا
ساعت16:40---2 ارديبهشت 1392
سلام
این یک دعوت نامه است
برای حضور در وبلاگی متفاوت
منتظر شما هستم.


♠○مهــــــر○♠
ساعت0:24---13 فروردين 1392
سلام دوست عزیز...
نوروز مبارک[گل]
آرزو میکنم آخر سال 92 هرچی از خدا خواستی برآورده شده باشه و سالم و سلامت باشی و در هر زمینه ای به جرأت بتونی بگی: امسال بهتر از پارسال بودم؛


سارا
ساعت21:40---28 اسفند 1391
تقدیر تقویم انسان های عادیست و تغییر تدبیر انسانهای عالی...

زندگیتان پراز تغییرات عالی

"سال نو مبارک"


محمد
ساعت0:18---18 اسفند 1391
سلام خیلی قشنگ بود یکمم ناراحت کننده};-};-};-

ali
ساعت8:22---5 اسفند 1391
سلام/قشنگ بود/یاعلی

تولدت مبارک
ساعت23:48---4 اسفند 1391
آبجی جون دیر وقتیه که به روز نشدی!قلم خودکار روان نویس و .... بدم دستت بیا زودتر دیکه همچنان منتظریم . دیگه این نوشته ها از ردپا گذشته قربانت . حرم حضرت معصومه (س) و جمکران برای ما هم دعا کنی دعایت می کنیم.

سارا
ساعت23:14---25 بهمن 1391
ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش كسی نیست
ولنتاین مبارک عزیزم


solaleh20
ساعت11:45---22 بهمن 1391
قضاوت عجولانه .........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زهره
ساعت18:10---18 بهمن 1391


**فریاد بی صدا**
ساعت10:51---12 آذر 1391

آدمـــا از جنـــس برگـــن ...

گـاهی سبزن ،

گـاهی پاییــزن و زردن !

زمستـــونا دیــده نمیشــن ...

تابستونــا سایبونه سبـــزن ...

آدمـ ها خیــلی قشنگـــن ؛

حیـــف که هر لحظــه یه رنگـــن ...!!





علی
ساعت16:44---27 آبان 1391
سلام وبلاگ خوبی داری فاطمه خانوم...
امییدوارم موفق باشید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, ] [ 10:49 ] [ فاطمه ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 108568
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 108568
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

بهترين كدها در صبادانلود


دریافت کد حرکت متن

جاوا اسكریپت

دریافت کد حرکت متن بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ



Upload Music